Özellikle EFT ve havale yaparken kullanılan bir bilgi alanı olan açıklama hanesi, banka'ların soğuk ve ciddi işlemlerinde yaratıcılığınızla yumuşatabileceğiniz yegane zayıf noktadır. Arkadaşlarınıza yaptığınız transferlerde bu alana "rüşvet", "sadaka" gibi komik şeyler yazabilir, trilyonlar dönen bu ciddi sistemle dalga gecip hoş vakit geçirebilirsiniz. (ssg)

17 Mayıs 2009 - Dalsam mı Dalmasam mı?

Hah işte bu da eksik diyenler için...

Lafın özü şu: Dalgıçlık kurslarına başladım. 1 haftalık teorik eğitimlerin ardından 8 dalıştan oluşan bir pratik eğitim beni bekliyor. Bu hafta sonu ilk 2 dalışımı gerçekleştirdim. Bazı ufak tefek denge problemlerini saymazsak olaya adaptasyonumun iyi bir düzeyde olduğunu söyleyebiliriz.

Sabah 10.00 gibi Boğsak'tan tekneyle Dana Adası'na doğru yola çıktık. Ada'nın güneye bakan bir koyunda su altında düzgün nefes alıp verme çalışması ile palet atma eğitimi yaptık. Öğle yemeğinde makarna + salata + balık vardı. Öğleden sonra ise adanın doğu tarafındaki bir başka güzel koya gittik. Burada ise su altında BC yardımıyla dengede durma, ciğerlere çekilen - verilen hava ile nötr pozisyona geçme ve palet vurma çalışmaları yaptık.

Sanırım dalış için aldığım ağırlıkları fazla almışım. Sürekli dibe vurdum. Dizlerim dipteki taşlardan hep çizildi ve bazı böcükler yüzünden sürekli kaşındı. Allahtan tek değildim. Birlikte daldığım tüm ekip aynı haldeydi.

Saat 18.00 gibi ancak dönebildik. Bakalım haftaya neler göreceğiz.

0 yorum: